Мета

МЕТА: Підвищення ефективності уроку через використання ІКТ в навчально-виховному процесі.
ПРОБЛЕМА: зниження ефективності уроку через недостатнє використання ІКТ.

пʼятниця, 29 жовтня 2010 р.

ІКТ в навчально-виховному прцесі


1. ПРОЕКТ «100 ВІДСОТКІВ ІКТ»

Мета: використовувати можливості ІКТ для дистанційної роботи з учнями
Проблема:
Низький рівень використання можливостей ІКТ для дистанційної роботи з учнями.
Причини:
-         Недостатність матеріальної бази.
-         Недостатня інформатична компетентність вчителів.
-         Низька швидкість Інтернет-зєднання в закладі.
Наслідки:.
-         Навчальний процес не відповідає вимогам сучасного високотехнічного суспільства.
Завдання:
1.     Покращення матеріальної бази та забезпечення постійного швидкісного Інтернет-з’єднання d pfrkfls:
-        Залучення спонсорів.
-        Обговорити з адміністрацією питання про покращення матеріальної бази.
2.     Підвищення інформатичної компетентності:
-         під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
-         шляхом самоосвіти;
-         шляхом проведення майстер-класів вчителями школи, які володіють ІКТ.
Показники:
1.                       Покращення матеріальної бази:
2.                       Підвищення інформаційної компетентності:
Вчителі повинні вміти :
Створювати:
-         Google-документи;
-         Skype - акаунт;
-         Google - акаунт;
-         блог.
Використовувати:
-         Інтернет-технології (можливості пошукового сервера Google, програму Skype та інше);
-         локальні та глобальні мережі;
Здійснювати:
-         обмін інформацією з учнями через блоги, Google-документи, програму Skype;
-         діагностування;
-         тестування;
-         пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.
Розробляти власний блог, Google-документи.
2. РОБОЧИЙ ПЛАН ПРОЕКТУ

№ п/п
Запланований захід
Термін
Відповідальна особа
1
Ознайомлення вчителів з даним проектом.
Анкетування вчителів на використання можливостей ІКТ для дистанційної роботи з учнями
2 тиждень січня
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея,
2
Запис у групи
3 тиждень січня
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея,
3
Розробка вимог до базового рівня комп’ютерних навичок педагогічних працівників
4 тиждень січня
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея,
4
Проведення занять
1.     Створення акаунтів Google і Skype
(1-2 год);
2.     Створення блогу, спільноти
(2 год);
3.     Використання можливостей програми Skype (2 год);
4.     Створення Google-документів (2 год);
Лютий

Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея,
5
Розробка вимог до домашньої залікової роботи
4 тиждень лютого
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея
6
Робота над домашньою заліковою роботою. Індивідуальні консультації
1-2 тиждень березня
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея
7
Оцінювання домашньої залікової роботи
3 тиждень березня
Голови МО, заступник директора з НВР
Шевченко С.М., вчителі інформатики
10
Узагальнення та підсумки проекту
4 тиждень березня
Т.М.Ошийко, Л.В.Кривошея

Графік проведення майстер-класів

Назва майстер-класу
Час проведення
Відповідальна особа
Створення акаунтів Google і Skype
(1-2 год)
9 січня
Кривошея Л.В. Ошийко Т.М
Створення блогу, спільноти (2 год)
(2 год)
17 січня
Ошийко Т.М
Використання можливостей програми Skype (2 год)
30 січня
Кривошея Л.В.
Створення Google-документів (2 год)
13 лютого
14 лютого
Кривошея Л.В.
Ошийко Т.М.
УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ «100 ВІДСОТКІВ ІКТ»
Мета та завдання
Чітко вимірювані показники та індикатори
Джерела підтверджуючої інформації
Висновки
Перевірка рівня застосування можливостей Ікт для дистанційної роботи з учнями
1) залікова домашня робота
3) Створення власного блогі, Google-документів, Skype - акаунт.
Виконані завдання домашньої залікової роботи



Немає коментарів: